930 kronor

fattigare men en mindre klatt som kliar rikare... som sagt kärlek kan inte mätas i pengar!

Äckliga öronskabb hade hon i öronen...vaccinerade henne på samma gång...

Hon fick först en spruta där som ska ta bort de äcklige djuren, sen om en vecka ska jag lägga medel i nacken, ska även lägga samma medel på lill igge i nacken idag....

Och till alla er som tyckt att Corona är smal så kan jag säga att det är en mycket fin katt enligt veterinären...
Normalviktig, glansig päls, fina tänder pigg och nyfiken,.. hon trodde att, å håll i er... att Corona har Siames i sig! hon var väldigt säker på det eftersom hon är pratig, stora öron, lång svans och slank... Det som inte stämmer överens är att hon är så utåtriktad och tycker om nya människor...

Hon ligger gott bredvid mig nu och myser på en filt...kurrar högt... fick öronen rensade så jag tror hon är nöjd nu...

Och hon hade skoj hos veterinären! jösses.... hoppade upp överallt och då menar jag överallt!! T o m upp i handfatet och fick praktikanten att sätta på kranen så att hon kunde dricka vatten... jo hon är go vår lilla tös alldeles super speciell och mysig... nu ska jag faktiskt mysa lite mer med henne kram så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0