God morgon!

Ska till jobbet idag! Kul att spanien gick vidare igår, höll på dem för de hade snyggast målvakt höhö... Älsklingen är i lumpen igen...saknar allt honom =)     Kollade runt på asos.com igår och blev kär i några kläder.... men icke.. köpte iinget... väntar till jag får lön och betalat räkningar med mera...sen resa och sen kanske unna sig kläder... mmm ne nu ska jag upp å käka frukost, ska på kurs 18.00 - 21.00 och mellan 21 och 07.00 jobbar jag! hur ser er dag ut? pöss

EM

Det slog mig nu....jag tror jag har en liten känning om vilka som kommer till final...hur låter det med Holland vs Spanien? Vi får se imorgon när sverige möter spanien... jag har en sverige tröja med zlatan... men om jag får vara ärlig tror jag inte vi räcker till...men visst... det kan ju hända =) jag håller ju iallafall tummarna stenhårt!!!!

FÄRDIG!!!

Med min hemtentamen!!! Lämna in den imorgon! Ska bara låta pappa kolla in den först... alltid bra att höra någon utomståendes kommentarer... Men shit vad skönt det känns!! Nej nu ska jag sova! Upp imorgon och göra en massa nytta och kanske kanske hinna med till stranden!! Wihooo hej på er!

Nu tackar jag

Växjö för det här läsåret, M håller på å flyttar just nu och jag ja.. jag sitter och äter frukost, fast jag har hjälpt henne bära lite, ska hjälpa sen igen måste bara äta först. Sen ska jag städa, sen ska jag packa in det sista i bilen, till skolan fika med E &J och sen skola å sen bär det av hemmåt till KBA!!! jäklar vad gött det ska bli! Så se upp allihop she´s soon back!!!!

vad tusan...

Har skrivit ett inlägg med bilder från helgen, men det vill inte komma upp!! jobbbigt....usch håller på å packar inför hemkomsten... vad ska jag ha med mig??? Om jag tar för mycket kläder med mig blir jag väl mördad =P hur många skor, vilka?? vilka böcker... ja you name it... ska ju kanske resa utomlands också, måste tänka på det med... förvirrande.... har kommit till bikini..öh...nån som vet om det blir en riktigt het sommar eller kanske kall???

Helgen.....=)

Min underbara vän J har lagt upp en del foton på facebook från helgen...ehh en del mer eller mindre smickrande, men här kommer ett smakprov, kanske någon får sig ett skratt??




Ja det var ett smakprov... klicka på bilderna så blir de större hehe... Men som ni ser har vi hunnit med mycket i helgen, tvättat bilar, lagat mat, utövat Yoga och Breakdance på Öland och en maaassa annat....om vi är kreativa? Ehh jaa för tusan gubbar vi är ju snart 1/3 röntgensjuksköterskor! Förstår ni vad kul ni kommer få om ni råka få oss när ni ska bli undersökta höhöhö.... vilken humor.. den är ju på topp...

pöss

Hallå hallå

Sitter på biblioteket idag igen och pluggar tjohoo... Yves Saint Laurent är föresten död... tråkigt.. vem blir näste man? Karl Lagerfeld? hur gammal är föresten han? känns som om han varit vithårig i åratal fast iuförsig d kan ju va fejk höhö... oo jääävlar enligt wikipedia är han född 1933! Gammal gubbe, jisses.....

Nä nu ska jag försvinna in i böckernas värld och ta en stor klunk kaffe latte

Just det! Helgen i kalmar var toppen! Massa med betoning på massa god mat! Tittat i Kalmar, jätte fin stad och en tripp över till Öland, bränt näsan lite också haha Men super härlig helg, om bara två dagar flyttar jag hem till Kba också för sommaren skönt skönt skönt lääängtar!!

pöss pöss

RSS 2.0