Goood morning!

Vakna för ett tag sedan....druckit te (som alltid) och ätit två mackor... Är hästvakt i helgen så jag ska snart dra mig till stallet en stund och mysa lite med hästarna....sen hem och göra mig lite iordning och sen kommer älsklingen hem.....Får se vad helgen har att bjuda på...vad ska ni göra i helgen?? Ärligt talat så skulle jag helst av allt vilja ligga hemma och sova.. Äsch upp å hoppa det är ju helg och kulturkalas!! Någon som varit där? något att ha? Ne nu drar jag till stallet! Tjing!!

Läkare utan gränser

Halsbandet har kommit ut nu =) i år är det Helena Christensen som designat det....väldigt fint faktiskt!! Jag ska ha ett... Läs om det och beställa här...

Halsbandet kostar 329:-

Om ni är osäkra.. Ha då i åtanke denna text som kommer från hemsidan:

"För varje halsband vi säljer så kan Läkare utan Gränser:
Bota 15 personer som lider av kolera eller
Förse 37 personer med medicin under en månad eller
Behandla 32 personer som lider av menigitis eller
Förse ett hiv-smittat barn med medicin under mer än 2 månader eller
Bota 20 personer från Malaria"
 


(bild från www.jewel.se)

Förlovad!!

Vet ni vad! igår 08.08.08  20:08   Förlovade jag mig med min älskling!!

Puss på er!


jaha

trodde jag skulle få en luuugn dag idag...pytt....jobbet ringde en tjej har blivit sjuk...måste in och jobba....vill inte....vill sova och sitta framför tvn och mysa....

Nämnde ju innan att jag banne mig inte vill ha några kläder...men kan ni klandra mig när vi bor i ett sådant regnigt land att jag vill ha ett par stövlar?

MrsH har jätte söta Juicy Couture stövlar för 1295;- (studentkassan skakar!!) finns rosa och svarta...jag tycker båda
är dunder söta, men de svarta drar nog det längsta strået....så vad jag vill ha i julklapp i år? ett par Juicy stövlar och SATC
 boxen....


Ne nu ska jag försöka sova en smula...just det...stövlarna hittar ni här....puss sov så gott

Jag är så nöjd!

Med min dator! 2990:- och den funkar utmärkt! Herregud ska ni köpa ny data go for denna så super söt, bra kamera också och roliga spel haha man kör omking med en pingvin haha är som ett barn igen hehe... Ne ska snart in till Kba, ska hämta en sak till imorgon. Sen förbi systemet och ja det var väl det hela....kanske köpa lite mat också att mumsa på. Pappa och A kanske tar vargarna och åker iväg i helgen...FF är ju aldrig fel ;)  

Föresten min nya noja är ju inredning just nu.. inte kläder an någon anledning...        Och igår såg jag så himla fina kuddar!! De hade passat perfekt till vår nya soffa...men 550 kr för 1 kudde gör att studenten ryste till lite....lite väl maffigt om jag får säga det själv... Nåja vi har redan hittat ett par andra kandidater.

Köpte även sånadär mallar för fransk manikyr...får se hur det ska gå haha   =P 
...

Känner att jag vill lägga in ett kort nu... och det får bli på Angelina Jolies rygg med alla hennes grymma tattoos....Så snyggt....jag skulle aldrig våga...räcker med en, just nu iallafall...men jag sucktar som tidigare nämnt efter en på foten/ankeln. 

Jupp nu ska ja hoppa in i duschen! Hej med er så länge!


 



Tihi...kan passa på att nämna att senast jag var på krogen kom det fram en kille och sa att jag liknar henne...Inte mig emot hon är ju så vacker...men jag e knappast lik henne =P


Ny data!!!

Jepp jag har fått mig en liten söt data, en Asus eee pc 900!! Helt suoer söt och grym! Älskar den redan!! inbyggd webbkamera, mikrofion...å så e den vit! suer duper bra!!

Puss på er!

Nya tag!

Nu ska jag börja blogga igen, som ni märkt har jag legat på latsidan nu i sommar med bloggen. Men ärligt talat har det inte hänt så mycket annat än jobb och chill med vänner och så vidare =)...ska snart gå å lägga mig upp imon och klippa mig hehe...spännande,.... Men jag kan göra en liten kvick update..

Först och främst har jag och min älskling hittat en soffa som älsklingen lagt handpenning på, kommer i v.34. Vi hittade den på Chilli i kållered... Skönare soffa finns inte!! kan jag looova er!! Lite bredare Divan än vanligt heter East Coast.. mumsig som tusan! Även soffbord inhandlat..

Nu undrar ni kanske varför vi köper soffa, men älsklingen flyttar in till mig i November....kommer bli underbart! Så nu ska det grejas iordning inför ihopflytten. Målas om, lägga nytt golv...fondtapet och så ska garderoberna i hallen göras om... tror det kommer bli super fräkt men jag tänker inte avslöja för mycket nu, men det kommer bli gör snyggt!

Hittat ett billigt och bra laminatgolv på IKEA, 10 års garanti och ser ut som vitt trä, klickgolv för endast 69:- per kvadratmeter!!

Fick även en skrivare av pappa idag... jag och min skrivare i växjö är inte bästa vänner direkt.... Och jag ska köpa en ny data snart så det behövs en bra skrivare. Min blivande lilla data är en Asus 900....vit väger mindre än ett kilo... Fast först går pengarna till en annan sak som händer på fredag men det får ni veta då hehe...

Jepp men jag kommer ta bilder under hela renoveringen av lägenheten och ge lite tips...

Men nú ska jag leta lite efter en annan sak hej på er!



RSS 2.0