Ser i kors!

Huu vad det var segt att gå upp imorse... trodde älsklingen hade satt klockan på typ 2 för att jävlas men icke!
Har precis ätit våfflor... köket ser ut som om en tornado dragit fram... inte kul att laga mat då funderar bara på vad jag ska ta med för mat imorgon då? hmm lutar åt typ vårrullar hehehe.... Nåväl idag har jag fått börja köra med genomlysningen på praktiken... fick köra en esophagus... hmm är inte riktigt överens med manöverpanelen än, men å andra sidan är det bara andra dan =P  På måndag finns det inget inbokat på det labbet jag är på så då kanske jag får gå ut på lab 8 igen och där ska det va hela 4 urografier!! (=sätta PVK) älskar att sticka!! Otroligt konstiga hobbies man utvecklar under en sådan här utbildning =S haha...

Imorgon blir det kanske så att jag slutar tidigare... och jag ska köra ett colon för första gången....lite nervigt men det ska bli otroligt skoj!

Föresten är jag sugen på ett par nya jeans... faktiskt ett par från Gina Tricot... de hittas här:
 https://www.ginatricot.com/#/product/26220515
Men det får bli senare isåfall....beställde ju en bok igår för 915:-...det är så kul att va student =P

Puss å kram

och sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0