Myspys

Myspys helg har det varit! Papps kom hit i fredags och stannade till lördagen och det var ju så mysigt! Inte träffat han sen jag var hemma i Kba i jul/nyår. I fredags blev det småplock framför lets dance och igår gick papps och jag på stan en vända och blev bortskämd =) Fick en medicinsk ordlista! Vilket jag behöver eftersom jag på praktiken är känd som fröken frågvis heheh... Men jag var inte den enda... Till katterna köpte "morfar" en klätterställning som heter duga! Älsklingen ville bli lika liten som Nils Karlson Pyssling och själv klättra upp i den haha.. Katterna lekte hela dan! och fram till kvällen när det var Melodifestivalen sov de som stockar och det gjorde dem sedan hela natten! vilket är ovanligt eftersom de brukar väcka mig vid 6 för mat om jag inte har praktik då..men idag fick jag sova enda till 8! Men åter till Mega klätterställningen! Tiger trodde han hade hamnat i bollriket och visste inte vilken boll han skulle välja, Corre som älskar att klättra klättra upp å ner och runt fram och tillbaka hoppa aaa allt möjligt de var gaaaalna =)

 
Herr mysgris som i vaniga fall är cool lugn

Och lilla fröken vacker


De blev som två monster haha







Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att se att du är tillbaka igen!

Jag väntade och väntade på din och Eriks blogg - men det hände ju inget...

Kram!

2009-02-23 @ 16:55:16
URL: http://http:/karinj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0