Jordgubb och Kiwi Te

är himmlans gott och blir rosa! Det ni! Sitter och mumsar på det nu... hunnit med ganska mycket idag redan, men mer ska det bli! Mötte upp M i stan idag och shoppade loss lite på MONKI, blev två tröjor och 1 klänning (till min födelsedag!) jag vet att jag inte hade råd...men jag kunde bara inte låta bli! Kände att jag för mitt humörs skull behövde lite nytt! Sen fikade vi på askelyckan och sen kom Mi in till staden, men då var jag tvungen att åka för jag hade världens roligaste ergonomilektion att gå på =P Har även betalt räkningar... blir inte mycket över denna månaden...nåja vad är väl en bal på slottet??

Nu ska jag städa för att lägenheten ser som vanligt ut som skit! Så blir det väl när två väldigt upptagna människor delar på 43kvm tillsammans med två katter hmm...

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0