Guess Whos BACK!!!

Verkar ligga på is med vår hemsida.. till sommaren kanske? Nåväl! Uppdateringar sen sist kanske?

1, Vi har blivit med katt igen =) Lille Tiger, (aka Igge, Bigge, Tengberg, Katten Gustav) Kärt barn har många namn... Full rulle är det numera på mornarna med de två små busarna som röjer JÄRNET i lägenheten!

2, Corre äter mycket mer nu, men är fortfarnande smal, går inte upp i vikt.... sådan matte sådan katt?? Dessutom är hon i brunst ålder och brunstar typ var tredje vecka och då är det ett himla hallå i luckan här hemma... sådan matte sådan katt??hmmm....

3, Påtal om Mornar så är jag upp med tuppen numera... belive it or not... Praktiken är i Halmstad som det är 13 mil till = Fia går upp 04.40....tjohooo Vilket resulterar i att när man är ledig (idag) studsar man upp ur sängen 7 och då har man legat och dratt sig?!?! Måste bli ändring... måste ju sova =P


4, I sommar ska jag på MADONNA med SYSSS!! Bara vi två! Var alldeles för länge sen!

5, Sommarjobb har jag fått också i form av nattpatrullen i Växjö ohej å hå inte för att jag hittar så bra här men endå hehehe....

6, Jag har även lovat älsklingen att följa med på ett Body Pump pass kanske redan  i helgen huhu...

7, Nu har jag laddat Ipoden för första gången sen i sommar...det är sol ute och nu ska jag på promenad efter att ha skurat hela köket/badrummet...bara hallen och vardagsrummet kvar men det tar jag sen när jag kommer hem igen...

8, Just det pappa kommer i eftermiddag också på lite helgvisit... och lämna mina leksaker från barnsben... kan bli kul och nostalgiskt!

Kram så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0