YES

Ä N T L I G E N har min registrering kommit in till csn! Inte en dag för sent....frågan är bara vilka böcker jag ska köpa? har ju lånat en del på bib nu... ska nog sätta mig ner och antekna en hel del..spara pengar...

La undan ett par boots idag också på din sko....mina älskade stövlar är trasiga... måste hitta en skomakare som kanske kan rädda dem.... om inte annat får jag ha dessa bootsen...Köpte lite roliga strumbyxor idag också ett par svarta i spets.. ett par andra roliga svart/grå, ett par over knee strumpor så varmt och skönt råkade krympa mina förra och ett par varma knästrumpor... om jag rustar inför vintern?? näää varför tror ni det?? haha... Just det upptäckte en till mindre rolig sak idag... min VARMA sköööna!! vinterjacka!! jag köpte förra årets dragkedja är trasig! var kan man laga sånt?

Fan för första gången i mitt liv har jag verkligen börjat få ont om kläder =S allt går sönder på en gång...

Och jakten på en väska fortsätter... har fortfarande bara min weekend bag, och en nästan lika stor fast den börjar gå sönder...annars en pytteliten... var ska jag ha min data och böcker?? vill absolut ha en riktig läderväska denna gången...
Helst typ en Louis vuitton speedy 30, alma eller messenger.... eller kanske en mulberry eller en chloé... haha drömma går ju...


Nu ska jag nanna!! Pösseliluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0