To all my friends out there!

Vad jag har tjatat om att folk ska komma och hälsa på haha... Eriks kompisar kommer nästa helg och blir de första av vännerna från Kba/Gbg som hittar hit och det ska bli super kul men mina girls då?

Så Jennsa! Kom nääär du vill!! DU är alltid välkommen! Alla mina old buddies är välkomna! Saknar er så!  Det är bara att komma när det passar... jennsa råkar veta att det går en buss ifrån där du befinner dig till Växjö som ska vara billig för ungdomar sounds good ;) Säg bara till när så jag kan skaffa gästleg så vi kommer in på stuentpubarna ;) för jag antar att du vill besöka dem?? ;)

PÖss er Fia!

ska berätta om mina fynd idag lite senare också hehe...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jaaaaa :D Jag vill jätte gärna komma! Vi får höras och planera in någon helg, hade varit så kul!! Klart jag vill besöka studentpubarna, se om dem slår Halmstads ;);) Vi pratar snart!! Puss!!

2008-09-16 @ 20:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0