Sorry

Kommer ni ihåg hur jag lova att jag skulle fota medans lägenheten förändrades? glömde det... och nu är den nästan, med betoning på nästan färdig.... två stora delar kvar dock... den ena är väggarna som ska målas i vitt vitt vitt och taket lika så... och sen därefter (när kassan är redo) blir det även vitt vitt vitt golv tjohoooo =D....

Idag kommer cancan hit....vi ska göra cupcakes tihi.. det blir great!!

Köpte mig ett par stövlar igår också..har farit runt i hela Växjö och frågat efter H U N T E R stövlar... eftersom det är Sveriges R E G N I G A S T E stad borde det finnas en butik med typ baaaara stövlar i olika former...men icke... inte ens de söta Juicy couture stövlarna finns... Expediterna har bara tittat på mig som om jag vore knäpp när jag frågar om de kommer att få in hunter stövlar.... och de fanns för lääänge sen i kba... *suck*...Men!   skam den som ger sig.. in på Noa Noa och hittade där ett par stövlar....de är inte hunter men de duger gott och väl =)

Nepp nu ska jag göra något vettigt nämligen sy lite.. så hej på er så länge =D


Kommentarer
Postat av: Karin J

Kul att du bloggar igen - det var ett tag sen...

Kan du inte lägga ut lite bilder på lägenheten (halvfärdig) eller på dina stövlar? Jag är så nyfiken...

Kram!

2008-09-11 @ 06:44:43
URL: http://karinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0