Puh

Gick och la mig vid 3 inatt... satt och plugga och glömde bort tiden... P har varit här nu på morgonen och vi har pluggat tillsammans lite grann... och fikat såklart hehe... Våra vänner T och S kommer snart... de ska bo här i helgen och vi ska måla om... intressant värre... jag ska även laga mat åt dem idag... kan bli lite intressant! Ikväll kommer min älskling hem också!! Efter 3 VECKOR syns vi igen!! kommer nog slänga mig runt hans hals! Har saknat han så jag blir tooookig =)

jobbigt...går inte att ladda upp bild...jag som tänkte visa bilder på "tha gang" för nåra år sedan..=P nåja... får bli senare....nu ska jag städa lite...har lovat älsklingen att det ska va fint när vännerna kommer well your wish is my law....

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0