Ombyggnad

Pågår.....fasen förlåt för dåliga updates, men herregud det är knappt man hittar sig själv eller katten i allt kaos som råder... Jag ljuger inte om jag säger att det ligger saker överallt!!! Vi hann bara måla taket och väggarna 1 gång i helgen..vad mycket det är som ska göras!! Det ska rengöras....spacklas....slipas...målas....och däriimellan skulle det ätas, drickas öl och festas.... Vi hade förfest i lördas bland allt kaoset.... mina töser kom hit med mitt nya favoritgodis... mums för malaco truly juicy... Idag har jag varit duktig och målat klart en av dörrarna och börjat spackla ena sidan på dörr nr 2 som ska fixas... Tänkte även att jag skulle överaska älsklingen med att målat klart resterande väggar...till skillnad från många andra älskar jag att fixa i hemmet och få klart allting..helst på en gång.. medans älsklingen lite kör med vi kan ta två väggar i helgen..hmm fnys... vill man ha nånting gjort får man göra det själv! Så vad är det som är kvar att göras? Väggarna i rummet skall målas 1 gång till...tänkte ta 2 väggar imorgon och börja grundmåla dörren... På torsdag är jag ledig från skolan och då ska det tvättas, måla de två andra väggarna och börja flytta iordning saker och måla klart dörr 2... På fredag är jag också ledig men då kommer älsklingen hit... men jag tänkte på förmiddagen att jag skulle börja med gaderoben ute i hallen...för där ska också målas om, tak, väggar, dörr och gaderob... Det kommer bli så himla fint när allt är klart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0