Någon

Som kan ge mig en bra förklaring till att inte skaffa dessa godingar när man dessutom får höstrabatt på dem så slutsumman blir runt 200??  ååå....Fia.. måste sluta köpa rosa skor... men det är nästan mitt signum...



Så söta och enligt kommentarer från sidan ska de vara mycket sköna.. får fråga min älskling först... hehe... annars är de ju perfekta för mig och Coronas små höstpromenader!

Har jag föresten sagt det? att våran katt är knäppast i världen? Hon dricker ur glas (kan bli farligt när man har fest) och älskar att sitta på axeln som en papegoja.. slå det ni alla små chihuahuaor ute i världen!

Kommentarer
Postat av: Karin J

Nej, köp dem! De är ju supersöta! Och billiga ju. Rosa är faktiskt den finaste färgen! Köp dem.

2008-09-24 @ 06:25:31
URL: http://karinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0