Ibland får jag ett sug..

Att jag bara måste ha en viss sak... idag är det Odd molly som gäller... jag måste ha ett par strumpor och ett par vantar från dem! Bara måste!! hmm... som om jag har råd med det nu då?? haha not... äsch... varför inte slå till och köpa en louis vuitton väska när man ändå är i farten? och en tvåa med balkong? så kan Corona ha ett klätterträd på balkongen.. det hade varit toppen nu faktiskt... Ingen där ute som vill skänka sådär en halv miljon?? Inte?? nehepp... får väl fortsätta drömma dårå..

Kommentarer
Postat av: Karin J

Jag vet hur det känns:

Just nu har jag snöat in på en sjal från Missoni - vadå - den kostar ju bara 2500. Känns inte riktigt försvarbart...

Kram

2008-09-24 @ 06:23:28
URL: http://karinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0