Höga tankar

Man har om sig själv! haha jag har en tanke någonstans lååångt bak i huvudet att jag är i finfin form och orkar aalllt...haha...not... Fick en uppenbarelse idag....på väg hem....från stan...

Mötte massa tjejer i min ålder....eller säger man tjejer fortfarande? Eller är det kvinnor numera? nåja ni vet vad jag menar...och oj vad de jogga och power walka å greja....och vad gjorde jag? hmm släpade mig upp för den "jobbiga" backen som för övrigt cancan såg en gammal 80 årig man cykla upp för häromdagen och då slog det mig....guuud vad jag e laaaat 

Hmm kom åt någon knapp så texten blev stor mystiskt...

Men som sagt gud vad jag e laat! här går jag i mina slitna converse mössa ner äver öronen och i sina bästa dar och pustar över en liten backe...då tänker ni att jag fick en uppenbarelse att jag ska börja träna? Haha nope... jag tänker fortsätta vara lat.....blev så glad över detta att jag gick och köpte mig en snickers som jag åt upp med goood aptit! Gud vad jag är nöjd med mig själv! haha Jepp och nu ska jag göra mat! Hej på er! Och här kommer en bild från i sommras när jag utövar mina gamla yoga kunskaper på öland hahaha

Nähä så gick det inte att ladda upp den bilden hopp--...... nåja hej me er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0