Elak matte

Är jag enligt Corona... hon fick nyss sin öronmedicin.. hon hatar detta momentet... men det skall göras! 1gång i veckan...

 sitter och lyssnar på The ballad med millencolin....love it... var ju på tjejförfest förut.. nivån var hög.. men jag skulle ju inte med ut kändes lite skönt =) har en hel del att göra imorgon.. fixa inför helgen och sådant...

Men nu ska jag pluggpluggiplugga =) sen sööööva....

Å vad jag vill ha ett par odd molly vantar!! Jag vill jag vill jag vill!!! inte torgvantar...utan de riktigt goa gamla vantarna! åå...typiskt... att gå å bli kär på det där viset... =P det värsta är att jag inte hittar några heller... så typiskt...


nåja back to plugget...pöss på er och sov gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0