Då försöker vi igen...



Okej här är baksidan av "tvhörnan"



Och framsidan av godingen =) lägg märke till kudden med de vita grenarna på.... det kommer komma igen sen när jag presenterar hallen..



hmm här blev det en stor bild på min lite stökiga arbets/plugg hörna...och ja ni ser rätt en såndär gammal klappstol...men den är faktiskt okej,, den kommer från Lisbeth Dahl och inte typ rusta och är dessutom ganska skön att sitta på =)



och såhär ser det ut när det är stängt...



jäklar glömde vända på kortet som visar hur baksidan av soffan ser ut... men ni får vända på huvudena ;)

Och slutligen kommer pics på mina stövlat... vad tycker ni i hunter klass eller ser de för mycket ut som gummistövlar??


well ha det mumsigt så länge ;)

Kommentarer
Postat av: Karin J

Fint!

Jag gillar verkligen datorskåpet (eller vad kallar man det?)

Stövlarna var också fina - fast det inte står Hunter på dem...

Kram!

2008-09-14 @ 08:06:47
URL: http://karinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0