Vuxna människor

Gud vad jag blir trött i början av veckan var det någon som tog på sig att skicka in rapporten för vår undersökning av små barns språkutveckling....har det hänt nått?? nix...inlämmningen är idag...
Fine tänkte jag i början av veckan och titta inte på dokumentet eftersom jag har en stor litteraturundersökning att skicka in nästa vecka som jag jobbar röven av mig med på mitt "vanliga programm till Rtg ssk"...och så läser jag idag..öhh hallåååå vi ska ha gjort en diskussion och ett preleminärt resultat....någon som reagerat på det?? nix...någon som över huvudtaget läst dokumentet??

Skicka iväg ett mail...får se om det händer något..annars får väl jag som ju "inte är förskolelärare, förälder eller överhuvudtaget jobbar med barn" (för det har de kommenterat...att sen mina åsikter är var de som läraren tyckte var bäst hör ju inte hit....hmm..) sitta halva natten.....kul....kan bli kul om jag och älsklingen delar på en flaska asti också och sen diskuterar! Oj vilken rolig diskussion det kan bli hihi... Well nu ska jag dammsuga, laga mat och sen får vi se om det hänt nått.... vad ska ni göra ikväll??
pööösss

Kommentarer
Postat av: Karin J

mmm Asti... jag har en flaska hemma... jag o Jr brukar dela... Nu blir jag riktigt sugen ju!

2008-10-19 @ 07:29:32
URL: http://karinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0