Panikattack

satt förut idag och plugga... då slog det mig....på två!! veckor!! har jag knappt rört mig! Jag har inte varit nere på stan, inga promenader....bara suttit still och pluggat i stort sett... och jag undrar varför jag fått så taskig hy?? Ne usch jag fick super ångest släppte alla böcker och gick en halv mil... Hur skönt var det inte?? Till och med solen titta fram mellan träden... nu ska jag försöka skriva klart det sista på arbetet .....imorgon ska vi skicka in det puh...sen är det ganska lugnt ett tag... bara två kurser att hålla reda på då...

Just nu sitter jag med en god kopp varmt te, ätit lite kakor... har både corre som kurrar i knät och datan...

Och nu ska jag skrrriiiiva



pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0