Nu har det hänt

Yes... jag är officiellt gammal.. har insett att ja, det är jobbigt att köra långa sträckor bil med linser.. ja det är jobbigt att titta på film sent på kvällen med linser... eller överhuvudtaget använda linser när man är förkyld... så idag har det hänt... jag har beställt ett par glasögon... jag som fruktat dem sedan den där gången i femman när jag fick mina glasögon, peak performance var det...men vad gjorde det?? inte tusan använde jag dem...No No gick runt med dålig syn i två år tills jag börja sjuan och fick linser...i love my linser... men på senaste tiden har det blivit lite lite jobbigt.. well well... sånt e livet. här e jag glasögonormen fia.. men den bjuder jag på! nu ska jag börja göra en sak men jag bloggar mer sen, bla en dagens outfit yeah! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0