Namnringar

Jag har blivit en ring människa... just nu pryds min vänstra hand av min underbara förlovningsring... innan dess bar jag aldrig ringar...men ja är helt såld i att skaffa mig en ring, eller flera...med namn... kolla in ex dessa underbara!

Dessa två kommer från alskadebarn.se


Även om den ena är en omlottring tycker jag den är cool..men gissa vad det skulle stå på min ring?? Har även en vän som snart fyller år...man kanske skulle kunna gravera in vårt "kompisgängs" initialer...Blir ♥ J.E.S ♥ Lite coolt...
Annars skulle jag vilja ha en omlottring med Corona

Även angelaknutas.se har underbara ringar...där är texten på ringarna lite större, jag skulle vilja ha den här
 


Och så skulle det stå....hehe gissa vad =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0