men vad bra

jag är ibland... hmm... inlägget nedan skrev jag för x antal timmar sen men glömde publ,, typiskt mig ehh jaa...

Okej onödig som jag är har jag rensat min gaderob så nu hänger kläderna i färgskala.. nödvändigt?? not... rensat i mina byrålåder som inte gick att stänga har jag också gjort jepp jepp... hade typ minst 10 par strumpbyxor som inte går att använda pga maskor... nödvändigt?? NOT

å jag vill så gärna få fint i hallen nuuuuu jag och älsklingen har kollat in en dunder snygg klocka som ska inhandlas och hängas upp när det är färdigmålat!! grr vad jag lääääängtar!!!!!

Sitter just nu och läser till min kurs om små barns språkutveckling...läser en bok av Gisela Håkansson som heter språkinlärning hos barn och det är så sjukt intressant! Läser just nu om Joller och konsonanter och vokaler... helt plötsligt börjar man förstå vad barn pratar om typ... värsta nyckeleffekten....

Ska gå och lägga mig.. men måste bara läsa lite till så himla intressant! Tänk om vår kurs i hur man analysrera vetenskapliga artiklar kunde vara lika rolig... höhö...

Well puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0