Lite små stressad

är jag idag...hade ut min jacka på tradera och nu är aktionen över så jag ska skutta iväg och posta den, sen ska jag ner till bibban och lämna böcker...men innan dess ska jag hinna fixa lite hemma och röja lite samt ta en dusch.. och allt ska jag hinna göra innan 16.30 då jag börjar skolan... ja ni läste rätt...har "kvällsskola"... ska även ringa mitt gamla jobb och säga att jag är ledig och fri i helgen om de behöver extra personal...man vet aldrig!

Och Corona... den lilla katten... hon känner liksom av när jag är stressad...hon bara studsar runt och gnäller å grejar.. suck... Och stor börjar on bli! jisses....det går så fort...



(bild från annonsen....titta vad liten hon var! Corona är katten närmast kameran)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0