Kan ni tänka er!

Vi är klara med vårt arbete!! det är helt fantastiskt! Men nu är det lite ensamt... cancan är hemma och pluggar inför en tenta imon som jag redan gjort...och Mila pluggar inför en tenta som jag inte får göra...ironiskt...

Hade ju tänkt belöna mig med att gå ner på stan och köpa nått fint till hemmet.... men det snöar och regnar så fasligt att jag tror jag hoppar det.... faktiskt... Lite för lat och ironiskt student snål att gå ner i skitväder bara för köpandets skull... fast jag behöver iuförsig fotoramar, skruv, plugg, blomma + kruka och så vår klocka... men äsch kan ta det imon...

Istället ska jag belöna mig med att krypa under en filt sen när älsklingen kommer och käka thaimat till middag! Det är riktig lyx det!

mmm nu har jag ätit två goda varma mackor, druckit te, dammsugit huset och nu väntas bara att *äntligen* städa undan pluggböckerna! Är faktiskt ledig nästa vecka, förutom lördag.... så det blir väl lite plugg å så på sånt jag tidigare missat.... Men annars åker inte pluggböckerna fram seriöst igen förens v.46! haha då börjar fysiken... Antagligen kommer min svenska röntgenbok för bara 712:- imorgon...

Well hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0