inredning

okej....vet ni vad jag gör just nu??  ja sitter och fullkomligt FROSSAR i.....havrefras...ingen choklad hemma och så ska det va ända tills fredag! den som väntar på nått gott! ja så nu sitter man här och knapprar på havrefras och dricker vatten...gud va snål jag blivit haha...

Nåja! Inredning var det ja! om jag hade (med älsklingen) ett hus eller större lägenhet skulle jag kunna ha typ alla de saker jag tänker skriva om nu..men bor man i en etta får man hålla sig till en sak och jag har inte klurat ut vilken än...måste överlägga med herrn i huset först...men!

Mina första favoriter är dessa underbara handskurna träbokstäverna!


mmm tänk dem i någon skrift, typ S & E ovanför sängen... eller stavat i ordet Kärlek eller nått... Älskar dem iallafall fullständigt! Men kostar det så smakar det.. Du hittar dem på countrybymail.se
och de har ALLT möjligt! Från dessa bokstäver till schabloner...kuddöverdrag gjorda av gammla antika franska mjölsäckar... skyltar från ett nerlagt gammalt apotek i berlin ja allt! Super spännande och riktigt fina saker! Tänk att ha en liten skånelänga att inreda i det stuket oj oj oj säger jag bara...

Annars hade det varit snyggt med ett citat vid huvudändan av sängen.. väggen typ Carpe Diem...eller denna


Eller denna i svart att sätta på köksdörren!


Alltså texten kitchen...

Eller så skulle man ju kunna sätta denna ovanför spisen

ELLER! en annan idé som slog mig... är att man beställer lite olika typ latinska citat och sätter dem i taket! Hur coolt hade inte det varit?? jäkligt coolt trot jag.. faktiskt... Sidan som dessa kommer ifrån heter vimsadekor.se  och de är himla bra för man kan själv välja färg och sådant.. tåls att tänka på... myfirstroom.se är också en sida med en massa coola väggdekorer...

Okej snart kommer ett till inlägg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0