Hej världen!

Efter att jag, cancan och Mila varit instängda i min lägenhet med plugg fram till klockan 4.00 imorse (ja det är sant) och hade föreläsning igen klockan 09.00, men var där innan och kopiera artiklar alltså 08.30, vilket innebär att jag gick upp 08.00 = 4 timmars sömn...ska jag härmed dyka in i sängen och hoppas att jag kan somna (stor kaffe i skolan).... Sedan ska jag titta på The Hills och ikväll blir det Greys...

Men jag ska även ta ett bad... skrubba mig ren... håret är bortom all kritik..har helt ärligt knappt hunnit duscha nej ni vill nog inte veta hur sliten jag är... OCH! jag har även skaffat mig finnar jahopp.... Inte ens bekymrat mig och vad jag har haft på mig för kläder.... måste rycka upp mig....men först behöver jag bara liiite lite sömn...


Hade gärna varit lika solbränd och lita fint hår som Lauren nu..... hehe

Pöss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0