gottesuuugen!!

Ligger i soffan....väntar på att roomservice följt av greys ska börja...jag hinner springa bort tilll affären och köpa en chokladbit...men jag borde inte...nej ska spara pengar!! på fredag ska jag mumsa på choklad... från kanolds!!

Först ska ja träffa mamms och käka på Egg and Milk (Ja jag ska vräka i mig en bagel!), sen ska jag hjälpa henne med en grej sen ska ja hem till syss och sen ska hon jag och min love systerson down town.. L ska få välja egen födelsedagspresent... vad vill en pojke på 8 år ha?? Älsklingen hjälpte ju inte till i helgen heller... men men.. jaa å så ska jag förbi kanolds! CHOKLADPRALINER!!!!! Och inte en godisbit ska ja ta innan dess!

Corres tand har fortfarande inte släppt hahaha hon låter jätte roligt!!


Kommentarer
Postat av: Karin J

Jag gissar att han vill ha Pokémon eller Star Wars. Men jag kan ju ha fel...

2008-10-09 @ 05:40:08
URL: http://karinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0