Godd kvälll

vet ni vad?? jag är världens vimsigaste person ever!
Vem är det inte som är i Gbg två gånger på 1 helg och totalt Glömmer bort Kanolds!! Två dar i rad!!! ehh jo jag självklart... så himla smart *not* men syss P är räddaren i nöden x miljarder och vet ni vad jag fick med mig hem?? joo 4!! muuummmsig Valrhona...så himla gott och så fick jag smaka på 1 pralin med hallon som var god och en med havtorn som vr suuper god! Dessutom en bit med Kanolds choklad med havssalt...muumms.....

Kan ni gissa vad jag har i munnen nu?? mmm det e mörkt och så himla gott så ord inte finns till....


För att tala om annat då så var jag på IKEA idag med mamma... fick med mig en brödkavel, lock till min stekpanna, tyg, smarta burkar (vad är grejen med kvinnor och burkar????), och suuuper coola och snygga tallrikar för 9 kr styck! som hittat!!  får ta kort på dem någon dag när jag lagat nått smarigt typ korvgryta hehe....

Fick även presentkort av mormor och morfar på josefssons...super snygga bordstabletter och skålar fick följa med mig hem... för den här gången.. Just nu är jag sviiintrött efter körningen...men imorgon är det skola och handledning på ett arbete som alla börjat på?? öhh... vi har inte valt ämne än... nåja ska skriva syfte och metod nu... antingen till att hur det är att ha ett barn som är diabetiker eller ett barn som har leukemi....

jupp kram på er så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0