Förkyld

Mmm är det inte det ena så är det det andra....varför ska jag va så infektionskänslig?? När jag va yngre hittade ja på alla möjliga ursäkter till att få stanna i sängen, hypokondriker ja... men nu! Nu när man inte har "tid" att va sjuk (trodde aldrig jag skulle säga så) och i sommras hade man inte "råd" att va sjuk...jo tro f*n att man drabbas av allt möjligt!! På detta året har jag hitills haft två halsflusser och ett antal olika konstiga virusinfektioner... men inte tusan har jag blivit riktigt suuuper sjuk på länge... typ vinterkräksjuka, influensa å sånt... immun?? Men jag får småsskit som gör att ja går runt nåra veckor å e halvslö istället för en kabam brak infektion! Nåja.. vad jag ville säga är att jag är förkyld... igen....min näsa rinner och jag har skallebank och ingen ork att måla...jag vill...men helst av allt vill jag krypa under täcket och försvinna.. nepp nu ska jag ner i tvättstugan igen och ta hand om tvätten... tvätta orkar jag iallafall....

Kommentarer
Postat av: Karin J

Krya på dig!

Kram

2008-10-02 @ 15:22:37
URL: http://karinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0