Färg

Hmm okej! Jag har faktiskt gjort mycket saker idag...Tvättat en heeeel deeeel tvätt!! 5 FULLA maskiner! det ni...fy vad jag kånkat och släpat...tvättat lakan efter alla killar som varit här i helgen och handdukar...herregud vad det har gått åt handukar på sista tiden och kalsonger haha...

Sen har jag målat en till vägg... Fixat Coronas öron..lite orolig över ena örat som börjat se riktigt ilsket rött ut...men hällde i lite örondroppar och gjort rent två gånger....samma procedur imorgon så vi får rätsida på det nångång!!

ätit Thaimat med can can och så har cancan hjälpt mig färga utväxten på håret.. och börjat flytta tillbaka möbler till deras riktiga platser....Nu ska jag plugga lite med min distanskurs "Små barns språkutveckling"....riktigt intressant faktiskt....


Kommentarer
Postat av: Karin J

Vad kul det lät:

"tvättat lakan efter alla killar som varit här i helgen" ;)



Intressant att du läser små barns språkutveckling tycker jag. Hur kommer det sig förresten?



Kram!

2008-10-03 @ 06:57:30
URL: http://karinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0