effektiv

Igår var jag heeeelt slut, sov 12 timmar inatt har börjat landa igen hehe... Har målat idag också... egentligen skulle älsklingen hjälpa till med de sista väggarna men nu tröttna jag och gjorde det själv. Så nu kan vi äntligen börja i hallen!!! Det kommer bli super! Längtar efter att fixa gaderoberna!!! Det kommer bli så himla fiiiiiiiint!!!!! Varit ute i skogen idag också med lille corre i en timma... hon studsa runt överallt och ville absolut inte gå hem! Blev lite sur på en tjej som kom gående med sin hund (liten skit) och bad mig flytta på sig så hon kunde gå förbi??? Håll i din hund istället och gå runt istället....har man mindre rätt i skogen bara för att man rastar en katt?? *arg*

well nu ska jag läsa pöss så länge!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0