Depression??

Nej inte jag som kommit in i en depression, eller jo kanske, men mest för att jag saknar sooolen!!! Men jag tänker mest på det här fenomenet med att flest par bryter upp på hösten?? Nu har det ju varit dåligt väder i några veckor... och jag känner faktiskt ett antal par som brytit upp... så himla weird....varför är det så? borde vara tvärtom.. att man myser ihop under en filt tänder ljus, käkar take away thaimat ur kartongerna och tittar på nån okultiverad skit på tvn... Mys faktorn är hööög!! Borde vara flest par som gör slut på sommaren när alla blir lättklädda och frästelserna stora?

äsch vad vet jag, har inte varit singel på ehhh jadu bra fråga och finns inte i mina planer att bli det igen... min förlovningsring sitter tryggt på mitt finger och påminner mig om min underbara älskling som alltid finns där för mig som en stor trygghet i både goda och dåliga tider... Han ska iallafall jag krypa ihop med under en filt käka thaimat, slappa och skvallra som två små kärringa...och självklart leka med vår lilla katt hehe.... sen ska vi tvätta och handla klocka och överdrag till sängen och kanske en blomma eller två... Och en korkskruv! Hmm... min flaska dreams ligger fortfarande på kylning sen helgen när vi skulle öppna Milas J.P. Chenet och korkskruven gick av???  Mycket lustig historia föresten det där med korkskruven... kanske ska göra ett till inlägg om det haha..

Men ta hand om er där ute i höstrusket! Mys in er i härliga kläder (jag snackar mössor, söta vantar!, Härliga raggsockar, Uggs och mysjackor!)....och glöm inte att mysa med den/dem ni älskar...finns det nått mysigare??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0