Just nu...

Well har ju inte berättat vad jag gör nu för tiden på länge okej....Vi kan ju börja från i fredas.
..
Fredag - Handla, systemet, skura golv, sen kom M hit! och sen Cancan....party time with the girls! Har ju en palettklänning från förra året...och har insett att jag inte har råd med ett par palettlggings från bikbok just nu (399:- någon som vill sponsra?).... Men jag såg cool ut ändå hehehehe... Vi gick vidare från mig sen rakt över vägen in i Öster och träffade cancans landsmän...en fest med enbart skåningar, typ..fans nåra smålänningar också..den kvällen fick jag bekräftat att jag nu inte längre talar min gamla dilekt nope... Härmed är jag antingen Stockholmare eller nått upp ditåt.... Är det Mś dialekt och pappas ursprung som spökar?? Nåväl hamna på Grace vilket var bättre än Oleo sen McD och sen hem....



jag ville inte vara med på mingelfotografens kort hehe...



Lördas då segar dag.... vakna ändå hyfsat tidigt...plugga lite...sen åkte jag och köpte McD mat till hela tjejligan, denna dagen var vi hemma hos Mila...Vi åt så vi storkna och jag, M och Mila la oss på golvet....cancan langa soffan...Och där låg vi och käka chips och drack cola...
Fredagen och lördagen blev minst sagt onyttig!!

Söndas då... tvätta å sen inget häftigt....Måndags plugg plugg plugg....Igår gick jag i skolan till 7 på kvällen seeeeeg daaaag....

Idag har jag inte gjort många knop..städat lite å så....imorrn ska jag jobba och sen på kvällen ska vi girls kolla på smygpremiär av Twilight.... Annars är jag rätt depp....inte sett en viss person på hur länge som helst....börjar kännas som om jag är den i ligan som är singeln som bara har sin katt??  Bara å bara....det e en bra söt katt det där! love her!
Just det saknar denna vissa personen så mycket att jag hoppar högt varje gång någon öppnar portdörren....kanske kanske denna gången...men icke....hepp depp låt säts på för fulla muggar =P nä ve å fy nu får jag rycka upp mig Greys kommer ikväll hipp hipp hurraaa va braa! Nått att längta till! pusss på er så länge

Jupp det va det det så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0