Hej i stugan!

har inte bloggat på ett bra tag nu...men! Älsklingen kom äntligen! hem i torsdas! Sen har jag jobbat tors-lörda och lite sånt..... Såg föresten Twilight i torsdas....riktigt bra!! Idag är det lite skola som gäller.... Älsklingen ligger fortfarande i sängen och sover och jag har gett han frukost på sängen...stackarn hosta inatt så jag trodde lungorna skulle hoppa ur honom så jag tänkte skämma bort han lite.....säkert ett litet elakt virus som ligger och spökar,,,hmmmm.....

Igår fixa vi lite på toaletten....måste hitta på smarta förvaringar nu när vi är tre som delar på utrymmet =)

Corre tror nog att hon är en hane för hon skvätter sand som en jag vet inte vad men nu har hon banne mig fått en ny toalett! Med lucka...fast vi väntar lite med luckan...hon lyckades klämma sin långa söta svans i den häromdagen.....jisses....

På torsdag ska vi åka till IKEA i Älmhult ett gäng och handla Julklappar/Julpynt....

pösss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0