Fy

Var i skolan till sju idag...hur har de tänkt sig att man ska orka plugga efter det?? Nä ve och fy....är så less.... ville ju läsa idag.... strålningsfysik alltså....så himla kul!!

Ne istället är jag på baaad mood...faktiskt riktigt dåligt humör...ne nu ska jag diska sen sova...skola mellan 9-16 imorgon =P ska det fortsätta såhär lär ju jag börja dricka kaffe snart igen...

Fast onsda är jag ledig...sen jobba tors-lörda....skönt att göra något annat lite och rensa tankarna....

Hade undervisning på sjukhuset idag också..såg en massa söta tanter och farbröder som åkte runt i korridorerna och jag längtar faktiskt tillbaka till mitt sommarjobb! "mina" goa och nästan alltid glada gammlingar....Ne nu är jag depp igen....

hoppas ni är på toppenhumör!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0