aj aj aj

Gick ut på min "runda" som är på typ 5 km tror jag.... det är backigt och så så jag brukar mest power walka, ta det lugnt med knät hehe... men idag kände jag för att köra lite intervall så även hjärtat skulle få sig en om gång... Jag har en tendens att sträcka mig.. så jag hade bunkrat upp med två par byxor, lager på lager med tröjor och en täckjacka, mössa och vantar..... mmm allt gick fint, power walk, jogging, powerwalk jogging.....studsar upp för backar aa ni fattar... Sen när jag börjar dra ner på tempot ska jag ni vet snurr strecha armarna lite (enligt min jobbarkompis i sommras som jobbar med healing, och hon är den enda som fått bukt på min berömda muskelknuta, skulle det vara bra för just min muskelknuta) då hände det....det small..... jäääääävlar vad ont det gjorde!!!! typ förlamad i halva ryggen...

Ska äta lite.... lägga mig i ett varmt bad och se om det blir bättre....annars vet jag inte var jag tar mig till...mm....en värktablett blir det nog också.... men bara för att förhindra en ev inflammation =P

Vet ni föresten det? Nu i förkylningstider...att typ Ipren hjälper vid förkylning...aa det botar ju inte för det är ju ett virus, men det lindrar...

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0