Vilken jäkla dag...

Fasen är riktigt nere i en down period just nu... tycker i stort sett allt är tråk... vill bara hem till familjen och vara ledig...det är allt jag begär... dagen börja helt fruktansvärt dåligt... först väckte molly mig 04:39    fair enough stackarn hade ingen mat, titta ut, såg både torrt och lite varmt ut, kanske blir skinnjacka och brillor idag igen.. tittar ut 5 min senare...snöstorm.....full jäkla snöstorm..då hade bussen redan åkt...just my luck... går ner till sjukhuset och ser ut som en snögubbe när ja kommer fram... hopp...sen hade jag ergonomipappret att skriva tog bara sådär en 3 timmar... är ju nogrann av mig.. jaha...sen va allt jätte snurrigt... och på lunchen köpte jag en baguett på pressbyrån fasen det äckligaste jag smakat på länge... sen när ja sluta var ju självklart mina kläder helt dyblöta efter imorse...toppen, bara helt perfekt.. tenta på onsdag, en skriftlig och 1 muntlig...jag pallar inte.. jag gör verkligen inte det... låt mig bara åka hem nu och gömma mig eller nåt..

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Helloj,

Är du sugen på en ny design? I min blogg finns det just nu en tävling där jag lottar ut en design. Om du är i behov av en är det bara att titta in!

Ha en bra dag. (;

2008-03-17 @ 16:19:47
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0