Värsta födelsedagsfebern har lagt sig...

Äntligen... 3 dagars festande är inte en lek...uuu nej... har fått så himla mycket fina presenter! Tack alla!!! Älskar er!!! Fick bland annat min efterlängtade sjal av min älskling, och den fina indianinspirerade klänningen från traffic people, yankee candle ljus, bodybutter, en superskön grå tröja/klänning från monki (som jag äääälskar) och en flaska Asti...vaddå att han skämmer bort mig??

Superfin blommkruka med blommor som inte behöver vattnas så ofta, kruken är specialdesignad för mig....one of a kind hehehe...mycke rosa och blommer weeii...Och där i var ett  presentkort på IKEA! en flickas bästa vän!! hmmm........pengar of course....

Sjuukt snygga handblåstamartiniglas från mamms & tischa från Zara.

Jätte fint halsband från pilgrim från syss, L och P, och ett påskägg med chokladklubbor *mums* och så nämnde syss att hon håller på att scrapa nåt hmmm...väntar med spänning!! och självklart något stickat...denna gången ett par stickade tofflor som hon hävdar att jag också kan lära mig att sticka...vi får väl se säger jag! hehe...

Av Systrarna E & K fick jag biljett till Horseshow *tjohooooo* och trisslotter som jag vann 150:- på yepp och ett påskägg!! Muma muma...

Av Älsklingens mamma fick jag en super duper söt mixer som har 1!! knapp (t o m jag fattar hur den funkar!) och mycket lätt att ta isär och det där...passar mig som en handske..

Och vilket festande det har varit...uj...min 20-årsdag slutade med att jag och K satt å shotta tequila och spelade låtar på våra partyhattar....jääääkligt kreativt om jag får säga det själv!! A har filmat en del av födelsedagen och jäkla vilket flumm....vilken flummig familj ja lever i, inte konstigt att det blir galet ibland.. å så va det fredag å då blev d strömmavbrott och cider från föregående dag dök fram... och igår...påskafton, å så ringer T & S och vill ha partaj,,,sure thing....bubbel, vin, cider och shot....fin lördag som slutade med att jag åkte runt i en kundvagn i kungsbacka, E & F också... å vad vi ramla å välte med denna vagn...jösses...men roligt var det.... vilken  rolig helg....vilket firande!! skall lägga upp bilder när jag kommer hem till växjö och får tid... har mycket på G nästa vecka....yepp...men nu blire plugg!!
Pussilussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0