Uttråkad...

Oj vad uttråkad jag e... älsklingen kommer dock om en timma....har hunnit med mycke idag...två anställningsintervjuer, shopping (fick tag i min ram som nu va på REA ibland har man turen på sin sida) en grå superhärlig klänning från Zara och Oxben till vovvarna haha... galet...
Har även fikat med mamma två gånger! Finns ingen hejd på min hunger när jag e sjuk..jag blir som en hungrig häst när ja käkar penicillin... och energi får jag jösses! blir ett energiknippe...sen plötsligt blir ja trött sover en timma, käkar å sen är ja igång igen....får gjort en massa när ja e sjuk fantastiskt! Hade ju dock tänkt att jag skulle solat solarium på solhuset när ja är här..men ack det sprack för medicin och solning går inte ihop...typiskt... För så fina solarium som solhuset finns inte i växjö, eller ja har inte hittat dem än iallafall, där får man gå ner i källaren i en damklädesaffär...lite läskigt... har gjort det 1 gång...
Har också varit ute på promenad med Saga, klippt mig, duschat...suttit vid datan....
hemm....äsch nu blev jag hungrig igen...ska nog käka den där rosa marängen mammsen hade köpt till mig...hehe...e svag för maränger..d e så gott....mm...det ska jag göra tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0