så trött

idag är jag fruktansvärt trött.... men bara 3 dagar kvar på praktiken nu tjohooooooo......ont i varenda muskel.. men jäklar vad gött det kommer kännas när det är över!! tänk också om man hade fått timlön och OB under dessa veckorna...då hade jag varit rik nu.. väldigt rik...men men nu ska jag söööva börjar 7 imorgonbitti, hade nästan varit bättre att sova på soffan i fikarummet nåja.. tjing på er alla kram kram



jag behöver en semester... älskling corfu va så himla härligt...maaaassa go mat, värme och kärlek...precis vad jag behöver just nu, kommer du ihåg alla eldflugorna som va på disco? hahaha love you

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Helloj,

Är du sugen på en ny design? I min blogg finns det just nu en tävling där jag lottar ut en design. Om du är i behov av en är det bara att titta in!

Ha en bra kväll. (;

2008-03-16 @ 22:36:06
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0