Propp

proppen i vardagsrummet gick inatt när jag skulle tända lampan...attans... nåväl.. orkar inte gå å köpa ny...himla jobbigt...sprungit en massa hela dan. Började dagen med att powerwalka ner till sjukhuset på morgonen... sen sprungit hela dan, och så stannade jag extra länge så jag kunde vara med på OP, jäkla va fräkt...riktigt coolt när de opererar och grejar och söver folk..hehe...hade jag inte valt röntgen så kanske OP eller anestesi mmm.... Sen har jag ringt samtal för älsklingen och skickat en sak till honom =) köpt tidningar till pappa med mera...är helt slut  nu..orkar ingenting...just det gick hem från praktiken också...borde egentligen både plugga och städa men just nu orkar jag inte... måste sova en blund...mm...tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0