På repeat...

Går låten som Björn Gustafsson sjöng i Linköping till Carina Berg... så jäkla bra...både jag och M fullkomligt älskar honom! "du är strösslet på en glass du är det roliga i hasch" hhahaha...lööööv him!

Är lite flummigt hem hos oss just nu... de ringde föresten upp ifrån Läkar jouren och fick tid IMORGON! nåväl... bättre det än att behöva sitta där hela kvällen höhö...

Hitta lite flummiga bilder från hemma hos oss den första är när jag slår M på singstar i fångad av en stormvind hehehe
 
Nåt ska man väl få va bäst på?? det roliga är att M är bättre på att sjunga..men haha singstar e ja bra på! haha!  hehehe....

Sen fånga M mig på bild när ja fick ett skrattanfall igen....vad är grejen med mig och att skratta och vika ihop mig som en fällkniv?

Så ser min säng ut...

och här är utsikten från min säng


jupp..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0