Mums!

Sitter och äter varma mackor och dricker oboy, är värd det, för hör och häpna (speciellt älsklingen) när jag vakna i morse började jag dagen med morgon gymnastik! ooyeah! Tror jag börjat hamna i någon form av 20-års kris... kom och tänka på att nästa gång jag har anledning att fira ordentligt är när jag fyller 25...å då börjar man bli gammal!, och sen kommer 30!! herrejääävlar! Och de fem åren som snart varit mellan jag var 15 och till nu jag är 20 gick fruktansvärt fort... jag är alltså snart gammal... oj oj oj... nåväl.. har lovat mig själv att sluta med en sak inför min 20 årsdag och det går ganska bra... tre börjar bli riktigt långa, mer säger jag inte nu får ni lista ut själva hehehe.... hmm dock börjar en sak inte bli bra.... jag har alltid haft ett gott öga till coca cola... jag vet att det inte är bra.. men en riktigt kall cola är så jäkla gott när man ex stressar ner... mums... men jag slutade vara beroende för några år sedan, men jag tror det är på väg tillbaka attans...

nåväl nu ska jag snart dra vidare, först ska jag läsa lite i kirurgiboken om Pre och Postoperativ vård
Vad ska ni göra??

Pussss

Kommentarer
Postat av: Emmis

hehe det låter skoj!!! Det e rolig att läsa din blogg fiurt!! jag visste inte att du var på praktik!! e du skojsigt? haha Cola! hmm det kommer dy ALDRIG att sluta med moahahahaa!!!!!
puss puss

2008-03-12 @ 13:33:33
Postat av: Fia

Hehe praktiken är toppen,...lite jobbigt idag bara..men jag överlever...ska bli skönt att komma hem till nästa helg =) hehe jag vet...och det är hemskt... fast hellre cola än tyngre grejer haha

2008-03-12 @ 22:09:22
URL: http://phiiia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0