Lite smått och gott..

Okej.. Har idag tagit en dagens outfit japp, på tiden...inte för att den är särskilt grym...men kom på nåt bättre själv när ni legat pall några dagar i en dunder förkylning... tror jag har urinvägsinfektion nu också....trevligt... och de har ett himla konstigt system här i växjö...här ringer man först jouren som sen ringer upp dig...öhh...okaj..."tala in ditt nummer" okaj... "tack, vi ringer upp dig vid tjugo över fem"... hopp....då vet vi alla var jag kommer spendera min lördagskväll *suck* Well...jag och M har iallafall käkat brunch nu...blir tacos ikväll nångång..

Vi åkte ju till en second hand för att "fynda lite" öhh....jaa det fanns ju ett fint biljardbord om någon är intresserad...och fina möbler...behöver bara fixas lite så att säga.... men dit åker vi nog inte igen... däremot slank vi in på HM, blev ett par ballerinas, gummisnoddar och nagelfilar, nu jäklar ska jag få fina naglar!!!!



well this is me today!



Kommentarer
Postat av: Schultzberg

fin outfit!

2008-03-01 @ 16:06:26
URL: http://beperfekt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0