Jag lever..

nästan!
Kan inte förklara hur trött jag är just nu... upp halv 6 varje morgon, börjar 7 (och då ska jag va ombytt)... stressa iväg till "jobbet" springa heeeeela dagen! jag lovar hela dagen... fram till 15.30, då gåååår jag hem... sen behöver jag lite till syre..ut på en power walk..kommer hem, mat, data, sen får man sätta sig och plugga och skriva massa saker som ska göras och snart medicintenta håller på och tar mig igenom Patologin just nu.. .en annan tenta den 19, imorgon har jag lektioner mellan halv nio och 15, sen hem sova, börjar praktiken klockan 21-07.00... öhh plus att vi har en massa seminarier och grejer... om man hinner duscha och tvätta håret om dagarna har man ju tur... usch.. om man inte visste vad mörka ringar under ögonen var förut vet man det nu... fy tusan vad trött jag e... just d, iumed att jag pluggar somnar jag inte förens vid typ 12 varje natt... då kan ni själva räkna ut hur mycket jag sover just nu...å alla dessa saker man ska komma ihåg... fy tusan vad trött mitt huvud är... och så fyller man snart år, helt galet!! Bara 15 dagar kvar...well så e det kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0