Jag har ett problem...

Varannan, eller varje vecka gör jag en slags storstädning...sen dröjer det typ 30 min och det är nästan lika stökigt på nytt, helt hopplöst,....jag fattar inte!! är jag typ världens största skitgris or what? Och jag bor i en etta!! är kanske därför det blir så stökigt lätt... men jag fattar inte folk, ni vet de där som har typ 3 kids och 1 hund och ändå har det sjuuuukt snyyyyggt hemma, fullständigt kliniskt rent... jag fattar inte hur de bär sig åt! Har de typ tomtar på loftet eller en liten gumma eller nåt instängd i källaren som får städa efter dem, eller är det helt enkelt bara super mammor??

Hur gör ni för att hålla det snyggt??

image80

Kommentarer
Postat av: syrran mia

Nja, tomtar på loftet hjärtat har jag väl inte men nog blir man smått manisk när man ser en "råtta"!!!?? Har ju 3 rum och barn, och du min vän har ju lyckats hålla min lägenhet ren i 1 år så vad är problemet? Kanske som du säger...mindre rum så syns skiten tydligare...mitt tips är således...MER INTERIÖRså ser du inget =) Puss syrran
(PS Kan vara lättare om du plockar upp efter dig ´=)

2008-03-15 @ 09:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0