Flumm uppdatering från Öster...

Haha,,, jag M kom precis hem från McD, blivit lite mycke av det på senaste tiden...men hade jag behövt laga mat hade vi fått tina något..så vi hoppa in i bilen och körde iväg... och flumm...oj vad flumm det blev... ja det blev två cheeseburgare, en stoor pommes och en stooor fanta.. När jag nästan ätit upp alltihop och bara hade ca 6 pommes kvar tänkte jag,...ne jag kommer få dåligt samvete om jag äter upp allt... men då utbrister M, åå har du nästan ätit upp allt din spinkiga jävel? ja jag har bara detta kvar... M: tro inte att du ska få äta mer än mig...
Då hade jag betydligt mindre än M att äta kvar... så de slank ner...alltihopa... före M, som inte tålde att jag skulle äta mer än henne så hon satt och sega i sig pommesen.... hehehe...jag åt upp allt fortast, då blir väl jag automatiskt vinnaren?? hehehehe.... eller vad säger du M?
Sen satt vi å garva inne på McD också så alla runtomkring tittade...men det bjuder vi på... så mycke allvar på dagarna att man måste få balla ur lite på kvällen hahaha...
Just det Björn Gustafsson har fått konkurens med sitt stage dive, Molly är jääääävligt grym på det...eller va säger du M? hahahaha

Kommentarer
Postat av: maria

Aa :) Ha en bra kväll !

2008-03-05 @ 19:58:18
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Makda

Haha, nej du vann ej Sophia Schön Sahlström. Med tanke på att du beställde maten före mig och började äta före mig så förklarar ju det saken :P

Dagen har varit väldigt flummig! Speciellt när vi körde hem från Mc donalds. Kunde ju knappast skratta för jag fick så himla ont i magen!

2008-03-05 @ 20:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0