fasen scrubs...fast för sjuksköterskor..

känns som om man är i någonform av scrubsliv just nu... eller greys anatomy... pluggar och praktiserar..sover och äter...lite tv tittande också...så är mitt liv... tittade i min väska... oj vad mycke intressant man hittar =S

image83

Okej... kanske ska skriva också...
2 flaskor vatten, 1 äpple, namnbricka och plastficka för pennor, 13 pennor, tejp för att fästa bandage m.m. två burkar rosebud, 2rouge,cover mix, rougeborste, ansiktskräm, tandborste+tandkräm, småmynt, tamponger, nagelfil, skåpnycklar, klisterpapper i flera färger, plånbok, massa olika papper, bland annat infoblad om angio, PTA och Trombolysbehandling och ett födelsedagskort som ska skickas till systeryster som fyller år idag =)

puh... Mobil och hemnycklar har jag i jackfickan nu när det är kallt ute så man slipper rota i väskan, för d e inte lätt att hitta bland alla saker haha...=P
Vad har ni i era väskor??

Kommentarer
Postat av: Lou

oj, vad mycket. :p
i min väska har jag skolsaker som block, pennor, suddi och böcker. ganska tråkigt det också. ;)
Tror du på horoskop? :)

2008-03-03 @ 17:29:59
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0