Would you Wear this?

People.com   har en rolig grej som heter would you wear this om olika trender... hittade dessa solglasögon och skulle de inte vara fullkomligt super grymma till min blåblommiga "klänning"?? börjar se visioner runt den nu hehe image44

Och sen såg jag detta med jeansjackor... och jag tycker det är jätte fint med jeansjackor.. men jag måste säga att min goda vän Dea vet bättre hur man bär en jeansjacka än dessa töser


Dea och hennes grymma blogg hittar ni här

Tjing så länge, eller...nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj! vad du skriver!!!! Du borde bli författare...
Saga är jätte fin nu och mår som en gudinna..
Likaså är det med Hera.. Sanna skall ställa ut henne själv en gång får jag fick oerhört mycket beröm för henne att hon var så grann och muskulös...Ser framemot det...
Annars har din far och jag suttit ute i trädgården och sett månen gå ner och vargarna ha tumult med varandra...Med andra ord en helt underbar varm kväll..
Kram på dig

2008-02-18 @ 20:12:12
Postat av: dea

hej min love min fina lilla fia, vad sot du ar.. dromde om dig inatt.. s anar jag vakna sa tankte jag att jag skulle prata med dig vt inte vad kl ar hos dig nu men vi har som sagt 10 timmars tidskinnad.. sugit varre.. vart ut a akt skidor idag ap trakigt gillar inte skidor.. hoppas vi kan prata snart saknar dig.. varit ute a rest runt massa sa var ju ett tag sen nu.. men men jag saknar dig massa pusss

2008-02-20 @ 23:16:13
URL: http://deaochnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0