Vips så var man fattig igen...haha....

Köpte två armband igår och en till sak, som jag är beroende av! Och eehhh....nej jag borde inte gjort det, men! oj vad jag längtar tills de kommer! Och ett av dem är faktiskt en predisent till min syster...tror jag....beror på...måste kolla in dem först hehe...Men det var frifrakt! Det ni! Det sparar man 39 kr på! Inte Illa!! Så 227 kr fattigare...men det är jag väl värd? Ska betala syster K också för tjejmilen som jag ska springar i sommar *puh* Fast! mitt villkor att jag skulle följa med var tillfälle till att shoppa i stockholm... INTE fel! Precis innan terminen startar he he he...  Men detta gör ju också en fattig, äsch...bara att bita ihop...kan ju leva på snabbnudlar om så är fallet haha... =P

Känns som om jag håller på att dra på mig en jäkla förkylning...ont i halsen och öronen...iiicke bra! Inte riktigt något jag har tid med just nu!

Molly ligger i sin korg och slappar...jäkla katt, vill va som hon! Hon har det himla bra...riktig prinsessa...får ligga och sova i en korg, äta mat ur rosa skålar och sova på rosa mattor hela dagarna i ända...ååå det är ju inte Helt fel...
Det enda jobb hon har är att lugna mattes nerver och trösta ibland och det är hon himla bra på...och att väcka mig! haha det finns ingen som väcker mig så bra som molly! världens bästa katt =) och denise, max och maja också självklart..fast molly är liiite mer mänsklig....jäkla smart katt...=) Har laddat min rosa kamera också så nu har jag tagit lite fina bilder på mina rosor yeah! Och gårdagens outfit, och Molly och mig! hehe...

 


okaj.... idag då ska jag jäklar i mig städa.  Röja bland papper som ligger exakt överallt i heeeela lägenheten KAOS! Blir väl så när man inte har skrivbord... borde kanske skaffa fler bokhyllor, men vad satan, det får ju inte riktigt plats... nåja! jag bloggar senare, nu ska jag starta med städningen! Tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Du!
Spara slantarna! Det kommer en morgon med! Idag blev Saga ryckt och blev som en kopia av sin syster Lava. Du kan tro att hon blev fin och dessutom fick Hera jätte mycket beröm av sin uppfödare att hon var en läckerbit.
Skall dra ner maten på Saga lite ...utställning i mars och maj...så nu är det träning som gäller IGEN!!!
Må så gott och plugga på...
Kram från oss i hemmet!!!!

2008-02-16 @ 19:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0